eternalmakeuup1

30 Kasım 2014 Pazar

MERHABA CANIM MERHABA CANIM :)




Eveeeet yine ben :) Bugün sizlere en en en sevdiğim bronzer'ım olan Bahama Mama'dan bahsetmek istiyorum. Kendisi kullandığım birçok pudradan açık ara en birincisi. Ben daha çok kontürleme işlemlerimde tercih ediyorum. Burun inceltme, elmacık kemiği belirginleştirme, çene inceltme vb işlemlerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. İnce bir yapısı var; ancak rengi fazla kaçmasın diye çok iyi ayarlamak gerekiyor.İçeriğini zaten biliyorsunuz işte klasik The Balm ürünü..Ben ürünü real technique expert brushla uyguluyorum ve dağıtıyorum. Beyaz tenliler için oldukça ideal bir ürün.Fiyatıysa indirimde 16 17 tl civarı.Ürün kesinlikle tozutma yapmıyor o şşirin kabının içinde en az 1 sene kullanılabilecek bir ürün.Pigmentasyonu çok iyi ve içinde asla sim yok. Bu fiyata böyle bir ürün bulmak bu devirde zor :) Önce deneyin sonra alın kızlar :)



Hoşça kalın.


SEVGİLER,SARILMALAR,KALPLER :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder